Tiltræk meget mere af alt det positive ind i dit liv

Arbejder du med Loven om Tiltrækning? Arbejder du med et positivt mindset? Der er mange teorier om, hvad der virker, og hvad der ikke virker, men du får her en øvelse, der med sikkerhed vil virke for dig. Vi skal rydde op først for at give plads til alt, det vi gerne vil have mere af: tiltræk meget mere af alt det positive ind i dit liv

LAW OF ATTRACTION – LOA – LOVEN OM TILTRÆKNING

Der findes som sagt mange teorier om Loven om tiltrækning. Jeg har selv arbejdet personligt med princippet gennem de sidste mange år, og uanset hvilken teori man er tilhænger af, så har jeg lært dette: Du kan ikke bare læne dig tilbage på sofaen, lukke øjnene og sige: “Så, nu vil jeg gerne tiltrække alt det gode ind i mit liv!” Vi skal arbejde med tingene, vi skal visualisere for at kunne materialisere og vi skal udsende den energi, vi ønsker at modtage.

sommerfugle_modernespiritualitet
Never settle for anything less than the feeling of butterflies

Nogen gange er vi ikke i stand til at modtage, fordi vi bærer rundt på en masse,  som vi skal have ryddet op i først. Det kan være bevidste som ubevidste handlemønstre, som vi agerer efter i det daglige. Vores hjerne er doven, og det kræver en indsats og daglig træning, hvis du vil have det anderledes. Her kan du f.eks. hente rigtig meget inspiration, hvis du følger John Assaraf fra bl.a. “The Secret”. En ufattelig dygtig og meget behagelig mand, der så gerne vil lære andre det, han selv har lært om livet – og han har gjort det temmeligt godt …

 

HVAD NÆRER OG HVAD TÆRER ØVELSEN

Her kommer en rigtig god øvelse til at få ryddet op, så du kan få skabt plads til meget mere af de gode ting i dit liv. De ting, der nærer dig. Vi skal af med de ting, der tærer og indføre flere af de ting, der nærer. Første skridt er at blive bevidste. Bevidste om hvad der foregår i vores indre, og hvilke negative ting der ubevidst styrer os i det daglige.

sæt dig selv fri. moderne spiritualitet

Øvelsen går i al sin enkelthed ud på, at du printer nedenstående ark ud. Du kan lave den dagligt, men jeg kender fra mig selv, at når vi bliver for ambitiøse, så får vi ikke tingene gjort alligevel. Derfor vil jeg anbefale dig at gøre den én gang om ugen. Måske lørdag eller søndag vil være en god dag til at lave øvelsen. Du har tiden, og så er du velforberedt på ugen, der kommer.

Hvad nærer og hvad tærer øvelsen – pdf

Sid en lille stund og slap af. Udfyld herefter arket og arbejd med dine fokuspunkter hver dag gennem hele ugen. Når du kommer hen til næste uge, så husk at kigge på dine fokuspunkter igen og se, om du bør fortsætte med dem, eller om du skal til at finde 2 nye.

Jeg vil anbefale dig at gemme dine ark og evaluere dig selv ind i mellem. Det er en sund øvelse i sig selv ….

Rigtig god fornøjelse – jeg håber, at øvelsen nærer dig!

Kærligste hilsner

Britt

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *